Wat is de Emerce 100


Op 7 april is de twaalfde editie van Emerce 100 verschenen, een speciale jaarlijkse uitgave. Hierin publiceren we hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld.


Over Emerce 100

Motivaction

het onderzoeksbureau

Emerce heeft onderzoeksbureau Motivaction in de arm genomen voor de ondersteuning bij het uitvoeren van het kwantitatieve imago-onderzoek voor de Emerce 100. De redactie van Emerce heeft de vragenlijst opgesteld. Motivaction heeft de data verzameld en resultaten verwerkt.

Verantwoording

Business story index

 

Wat zegt de markt in Emerce 100 2017

 
“Conclusion Digital – Martijn Spek, Sander Appel en Jeroen Borst”

“DHL Parcel Benelux – Branko Schuurman”

“Lukkien – Henny Jansen en Joost van der Vis”

“Magneds.com – Wilco de Bie en Jurgen Swaans”

“Oxyma – Thierry Peek, Jos van Loo, Arjan Grootenboer en Dick Vaderzaken”

“Sentia – Paul van der Marck”

“SparkOptimus – Alexandra Jankovich en Tom Voskes”

“TRIMM- Marc Woesthuis”

“Yourzine en Searchresult- Gert Jan Delcliseur, Michiel van Riemsdijk en Menno Worst”

“aFrogleap – Bart Fussel”

“Avanade – Johann Corlemeijer”

“CCV Shop – Randy Marcus, Bas Boudrie en Ivo Rupert”

“DailyDialogues – Robbert Gangadin en Sjef Kerkhofs”

“DPD Nederland B.V. – Pieter Smits”

“Eperium, a Salmon Company – Gertjan Schaeffers”

“Fabrique – Pieter Jongerius”

“Hoppinger – Gerard Pastwa en Marijn Bom”