Wat is de Emerce 100


Op 8 april 2016 is de elfde editie van Emerce 100 verschenen, een speciale jaarlijkse uitgave. Hierin publiceren we hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld.


Over Emerce 100

Motivaction

het onderzoeksbureau

Emerce heeft onderzoeksbureau Motivaction in de arm genomen voor de ondersteuning bij het uitvoeren van het kwantitatieve imago-onderzoek voor de Emerce 100. De redactie van Emerce heeft de vragenlijst opgesteld. Motivaction heeft de data verzameld en resultaten verwerkt.

Verantwoording

Business story index

 

Wat zegt de markt in Emerce 100 2016

“Burst – Jeroen van den Berg, Hans Maltha en Martine de Kock”

“Freshheads – Wout Withagen en Michiel van Hulst”

“Lukkien – Henny Jansen”

“Mastercard – Arjan Bol”

“RoutIT – Marc Kruijs en Paul Velders”

“Sparkoptimus – Alexandra Jankovich en Tom Voskes”

“The online company – Erik van Laar en Maarten de Vries”

“Bikkelhart – Eric van Diemen, Laurens Hutten, Olav Tulen & Johan Bolt”

“Conclusion digital – Sander Appel, Guus van de Mond en Jeroen Borst”

“Marktplaats zakelijk – Annemarie Buitelaar”

“NRC Media – Madelon Hoekstra-Fortuin”

“RTL Nederland – Bert Habets”