Sprekers 2016

Suitsupply

Nick Botter

Conversational Commerce

Neurensics

Walther Limpens

Hoe ziet loyaliteit eruit in het brein van de consument?

Sogeti

Sander Duivestein

Impact?!

Your Style Lab

Chantal Poiesz

Online Personal Shoppen: real time engagament met je bezoekers

Auteur 100% Email

Marc Borgers

Meer Opens, Meer Clicks, Meer Conversie


Bekijk alle sprekers

Bezoekers

Iedereen met verantwoordelijkheid voor multi channel klantcontact + jij!

Een dag voor management en professionals in online marketing en contact bij organisaties met grote klantendbases. Naar Engage komen onder andere verzekeraars, banken, energiemaatschappijen, uitgeverijen, telecombedrijven, reisorganisaties, goede doelen, grotere webwinkeliers, retailers en grote verenigingen.

Bekijk alle bezoekers

Impressie Engage

Quotes

Wat zeggen oud bezoekers over Engage

Dat je de dag door verschillende spiegels bent voor gehouden, ik ben met ideeën en inspiratie naar huis gegaan.”

 

Buitengewoon boeiend door de verschillende invalshoeken vanuit ons vak!”

 

 

 

Nieuws

Van massa naar persoonlijk

De omzet van Bidvest Deli XL is voor bijna 90 procent afkomstig van het platform delixl.nl. De grote hoeveelheden transacties en repeterende aankopen – 4,5 miljoen artikelen per maand – vragen om ... Lees meer

Optimizing multi-channel customer experience

Emerce Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote consumentendatabases. Sales, service en loyalty via e-mail, social en web. Ook in combinatie met offline kanalen.

Utopia: de ultieme crossmediale ervaring

Over de verschillende kanalen, platformen en contactmomenten en hoe deze te integreren. Hoe op innovatieve en effectieve wijze invulling te geven aan elk contactmoment met behulp van nieuwe ... Lees meer