Walther Limpens

Neurensics

Walter Limpens  300x225

16:40 presentation Nederlands 45min Grote zaal

Hoe ziet loyaliteit eruit in het brein van de consument?

Een merk is een naam met associaties, opgeslagen in het onbewuste brein van de consument. Het is deze onbewuste opslag die de mate van loyaliteit van de consument bepaalt. Maar is het mogelijk om dit als marketeer te beïnvloeden? Walter Limpens geeft een antwoord op deze vraag en neemt je mee door de opmerkelijke inzichten uit het allereerste MRI onderzoek naar de Net Promotor Score in het brein.

Over Walther Limpens

Samen met hoogleraar cognitieve neurowetenschapper Victor Lamme, Steven Scholte en Martin de Munnik is Walter Limpens partner in Neurensics: het grootste neuromarketing en adviesbureau in Nederland. Neurensics ‘kijkt’ met behulp van fMRI-technieken direct in het levende brein van de consument, waarmee zowel bewuste als onbewuste gedachten in kaart worden gebracht.

Delen