Consumentenorganisaties waarschuwen voor Pamperbox.be
De Belgische consumentenorganisatie Test-Aankoop overlegt met Groupon over LuierBox/ Pamperbox.be. Het Belgische bedrijf bood via een Groupon-kortingsbon een luierabonnement voor 300 euro aan, maar stopte na enkele keren met leveren.
Sommige gedupeerden ontvingen helemaal geen luiers. Volgens de Belgische consumentenorganisatie Test-Aankoop wachten meer dan 2000 gedupeerden op luiers. Omdat de kortingsactie van Groupon ook in Nederland is gebruikt, zijn er ook veel Nederlandse gedupeerden. Het luierbedrijf reageert nergens op, zegt de Consumentenbond.
De Consumentenbond raadt gedupeerden die met een creditcard betaald hebben aan om contact op te nemen met hun creditcardmaatschappij. Mogelijk kunnen zij via die weg geld terug krijgen.
Het is niet de eerste keer dat Groupon met oplichting te maken heeft. In 2016 werden in Nederland nep SanDisk-geheugenkaartjes via de site verkocht. Groupon verwijderde de aanbieding op aandringen van de Consumentenbond
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
3 Reacties
Jenneke
Ik heb ook zo n abonoment. Facebook maakte reclame. En ik krijg ook niks meer sinds november.
Ook reageren ze nergens op.
Ik baal verschrikkelijk 350 euro is veel geld.
Anja - pamperbox.be
Wij hebben ook een abonnement op pamperbox. Voor een jaar. Helaas sinds november geen luiers meer ontvangen.
Is hier nog iets aan te doen?
Sharon van der vegt
Hier ook in mei vorig jaar ingeschreven , van de 8 maanden maar 5 x ontvangen en word niet meer gereageerd . Iemand een idee of er nog wat aan te doen is ? Aangifte of een gezamenlijke claime of iets dergelijks ? Hier ook via een advertentie op Facebook bij ze aangemeld , €350 vooruit betaald , weg geld ..