Marketingdirecteur Ton van Eijk weg bij Wehkamp
Ton van Eijk verlaat na anderhalf jaar RFS Holland Holding, het moederbedrijf van Wehkamp. De opdracht waarvoor Van Eijk was aangetrokken is afgerond, zo laat de onderneming weten.
Eerder bekleedde Van Eijk de functies Creative Director en Marketing Director (a.i.) bij Wehkamp.nl, een van de bedrijven binnen RFS Holland Holding.
Van Eijk (ex-V&D en HEMA) was grotendeels verantwoordelijk voor de transitie van Wehkamp.nl tot een betrokken en actueel merk. Voor deze strategische herpositionering werd hij uitgeroepen tot ‘Marketeer of the Year 2010’ en ontving Wehkamp.nl in 2011 de award Marketingbedrijf van het jaar.
De jury oordeelde destijds: ‘Van Eijk durft te kiezen en is niet blijven steken in compromissen. Je moet het maar durven: een andere distributie, doelgroep én assortiment. En dat binnen acht maanden tijd.’
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
3 Reacties
Hedwig
Mooi werk Ton.
Unico
Ja
Jaap Tolenaars
Ton, mijn complimenten, geweldig gedaan!
Vele kunnen hiervan leren.