Modewereld onthutst, Zeeman zet stunt door online
Kledingketen Zeeman verkoopt in een ‘miniwebwinkel’ enkele onderdelen van de collectie die het tijdens een guerilla-actie toonde op de Amsterdam International Fashion Week. Onder het merk Frank werd aan het nietsvermoedende modepubliek het merk Frank getoond, met kleding van de rekken van Zeeman. (meer…)
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
9 Reacties
Rik
Op Textilia.nl een interview met bedenker Micha Schipper van marketingbureau Coz: http://www.textilia.nl/nieuws/algemeen/nid9052-zeeman-en-coz-houden-amsterdam-fashion-week-voor-de-gek.html
Mieke
Waarom hier geen +1 optie?
Jannemiek - Emerce
@Mieke De +1-knop komt er aan. Nog heel eventjes geduld dus.
Bas
@Mieke Met hoeveel mensen werken jullie nu in jullie Google + team?
Erik
@Bas: Hahaha, ja idd. Niemand mist de Google+ button, kijk maar naar willekeurig number of shares op diverse websites…Google+1=0 Facebook=42K
Google+1 ziet alleen groei vanuit zakelijke interesse, actieve userbase is minimaal. Over 3 maanden Google+1=Google Buzz.
Derck
Dan toch wel weer jammer dat er geen FB groep is aangemaakt.. Ik heb dat dan maar voor ze gedaan 🙂
Bart
@Erik Slechte vergijking.
Als de facebook button er al 2 á 3 jaar staat en de Google+1 button pas twee weken kun je dit natuurlijk niet vergelijken.
Bart
En waar is de bewerkingsknop hier om spelfouten te verwijderen? 😉
Bart
En waar blijft de bewerkingsknop om spelfouten te verwijderen? 😉