Reclamefolder.nl laat gebruikers geld verdienen
Reclamefolder.nl begint een cashbackdienst. Merkadverteerders kunnen zo in de app producten promoten met geld-terug-acties. Het bedrijf wil meer inzoomen op het B2B-segment.
“We willen niet een reclameplatform zijn maar een platform dat de maandelijks 1,8 miljoen gebruikers voordeel biedt”, licht de nieuwe managing director van Reclamefolder.nl Ruud Giebels aan Emerce toe.
Giebels werkte eerder voor Boston Consulting Group, professionaliseerde de organisatie van Groupon Nederland in de begindagen en was tijdelijk de COO bij Diningcity. Bij zijn nieuwe opdrachtgever gaat hij nieuwe groeiterreinen zoeken en exploiteren. Een daarvan is het B2B-segment.
“Er is nog veel te doen op B2B-gebied. We kunnen nog sterker partneren met merken en mediabureaus om hen betere inzichten te bieden in het gedrag van de consument.” De folder-app kan laten zien hoe, hoe lang en in welke folders consumenten graag bladeren en naar welke producten ze hoe lang kijken. In de nieuwe cashbackoptie, die twee weken geleden al heimelijk live ging, kunnen bedrijven direct vragen stellen aan consumenten om hun meningen en verwachtingen te peilen.
De geld-terug-acties zijn duidelijk te vinden in de app. In de loop van de tijd moeten er naast FMCG- en Food-partijen ook makers van elektronica en persoonlijkeverzorgingsartikelen aan worden toegevoegd. “Ze bieden een product aan en als je de aankoop fotografeert, krijg je cash op je bankrekening gestort.”
Het B2B-segment is een nieuwe doelgroep voor Reclamefolder.nl. Een deel van de sales wordt gedaan in samenwerking met partner Magneds. Een ander deel doet het eigen verkoopteam.
De eerste bedrijven die cashbackacties houden zijn Unilever met Unox Erwtsensoep en Calvé pindakaas en Pure Ingredients.
Foto: Sander Muller (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond