Industry Wire

Geplaatst door Fortress Social Branding

Dermalex lanceert brand ambassadors platform

Huidproblemen nemen een prominente plek in binnen het dagelijks leven van veel Nederlanders. Veel mensen hebben behoefte aan onderlinge steun en advies in hun zoektocht. Eczeem.nl, een initiatief van Dermalex, steekt vanaf vandaag in een nieuw jasje. Een redactie, bestaande uit een groep enthousiaste brand ambassadors, zal het platform voorzien van meer persoonlijke artikelen, actualiteit en vooral meer informatieve tips en adviezen op het gebied van huidproblemen.

Nederland kent maar liefst twee miljoen mensen met huidproblemen, waarvan ruim 400.000 mensen last hebben van eczeem. In opdracht van Dermalex, realiseerde Fortress Social Branding het platform eczeem.nl. Het platform biedt patiënten een centrale plek in hun zoektocht naar een oplossing en manieren voor de omgang met hun eczeem. Met de nieuwe website ligt de nadruk vooral op persoonlijke ervaringen en tips, verzameld door een groep brand ambassadors. Yigal Roos, CEO Fortress Social Branding: “Door middel van actieve monitoring hebben wij de afgelopen tijd verschillende brand ambassadors geïdentificeerd. Door hen via gastblogs te betrekken staan we voortdurend met de doelgroep in contact en biedt het platform een duidelijk meerwaarde voor de eczeem patiënt.”

Het nieuwe platform draait om het creëren van waardevolle en duurzame relaties tussen consumenten en het merk Dermalex. Jolinda van der Heide, brand group manager bij Omega Pharma Nederland: “Onze doelstelling is om van Dermalex het meest betrokken en patiëntgerichte merk in de markt te maken. Op eczeem.nl willen wij heldere tips en adviezen, ook buiten ons eigen productassortiment, samenbrengen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht