Industry Wire

Geplaatst door Sixt

Gerard Joling en Jort Kelder samen in commercial voor mobiliteitsspecialist Sixt

In de eerste humoristische Sixt-commercial komen Gerard en Jort elkaar tegen op het vliegveld. Vanaf daar besluiten ze al carpoolend in een bij Sixt gehuurde MINI naar Amsterdam te rijden. Onderweg plagen beide mannen elkaar naar hartenlust, op de voor hen zo kenmerkende manier. Zo deelt Jort onder meer een sneer uit naar Gerard over zijn ‘gelifte’ uiterlijk. Gerard gedraagt zich op zijn beurt als een ware diva. Opgepropt in de auto met al zijn gouden koffers weet hij overal een show van te maken. Uiteindelijk parkeren zij hun huurauto weer voor de deur van een Sixt-vestiging. Gevraagd naar hun mening over de auto noemt Jort hem ‘stijlvol’, Gerard vindt hem ‘goedkoop’
.
“We zijn zeer trots op het feit dat we twee zulke verschillende bekendheden hebben kunnen strikken voor onze commercial. De eloquente Jort en de humoristische Gerard passen perfect bij onze nieuwe campagne ‘Stijlvol & Goedkoop’, zegt Michael Meissner, algemeen directeur van Sixt Benelux. “Ondanks het enigszins turbulente opnameproces – er ontstond wat ophef over een geschilletje met een parkeerwacht – zijn we zeer tevreden met het resultaat. Niet alleen is hij bijzonder grappig geworden, de commercial maakt duidelijk dat het huren van een premium auto als een MINI bij ons al kan vanaf 25 euro per dag.”

De commercials zijn gerealiseerd in samenwerking met JWT Amsterdam. Meer informatie over Sixt is te vinden op www.sixt.nl.

De commercial is hier te bekijken: http://youtu.be/fU4dL_sP0jo.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht