Industry Wire

Geplaatst door Online.nl

ONLINE.NL SPEELT IN OP UITGEBREIDE CONTENTAANBOD ‘JE ZIET MEER MET ONLINE.NL’

Op maandag 1 mei lanceert internet en tv-aanbieder Online.nl een landelijke ATL-campagne. De campagne ‘Je ziet meer met Online.nlspeelt in op het complete en onderscheidende aanbod, waarbij de klant naast internet en meer dan 80 tv-zenders, standaard Film1, ESPN Compleet en CANAL+ Films & Series in het TV Compleet-pakket ontvangt.

Minder praten, méér kijken

In de radiocampagne roept presentator Dennis Weening op om minder te praten en meer te kijken. Naast Weening is ook radio-DJ Giorgio Hokstam te horen. De radiocampagne is onder andere te horen bij SLAM FM en 100% NL en wordt ondersteund met outdoor, online video’s, display en social uitingen. Hierin zien we letterlijk een persoon die zijn ogen uitkijkt door het uitgebreide aanbod van Online.nl. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Higuita. Top Format heeft de opnames en de stemcasting verzorgd.

Countrymanager Alco de Jong: ‘In het drukke speelveld waar Online.nl zich in begeeft zijn wij onderscheidend in het meest complete contentaanbod dat standaard wordt meegeleverd. Steeds meer huishoudens in Nederland hebben een abonnement op twee of meer streamingdiensten. Bij Online.nl is dat niet nodig, want iedereen krijgt standaard het ruimste aanbod lineaire zenders (waaronder BBC First, Dreamworks en History Channel) en vier reclamevrije zenders van Film1. Dus je ziet echt meer met Online.nl’.

Over Online.nl

Online.nl is een internetserviceprovider van DSL- en glasvezelinternet en levert internet via de netwerken van KPN en Delta. Sinds 2019 is Online.nl onderdeel van CANAL+ Group, televisieprovider en producent van Europese films en series.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht