Collection
Customer data: actuele trends en innovatie
Merken zoals Volvo, Rabobank en Omoda tonen dat customer data essentieel is voor real-time gepersonaliseerde interactie. De focus ligt op zero- en first-party data, data-overload beheersen en privacy beheren. Is AI alleen maar effectief in de juiste handen? En is een customer data platform cruciaal voor een onfeilbare strategie?
Uitgelichte video's
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekersBas van den Bouwhuijsen
Customer Satisfaction & CX Data Manager, Volvo Car NederlandNieuwe auto’s bevatten een schat aan datapunten. Waar gaan al deze data heen?
Coen Wiers
Head of Customer Engagement, RabobankHoe de Rabobank met AI persoonlijke inzichten maakt voor klanten
Yoran van Bezooijen
Data Scientist, OmodaHoge retourpercentages kun je binnenkort retour sturen met AI
Marlou Mulders
Commercieel Directeur, Prins PetfoodsDe data-spagaat in de business van diervoeding
Trui Lanckriet
Directeur Group Data & Insights, MediahuisKlantdata vergaren en verwaarden als internationaal mediabedrijf
Sharif Hussainali
Teamlead CRM, Marketing Automation & Personalisation, Kamera ExpressDe data-uitdagingen die je tegenkomt bij een ‘buy & build’-strategie
Stèphanie van der Voort
Global CRM Lead, Allianz DirectWat hebben e-commercebedrijven en financiële organisaties gemeen als het gaat om klantdata?
Bob Klein
Senior Marketing Automation Specialist, 100procentWat hebben e-commercebedrijven en financiële organisaties gemeen als het gaat om klantdata?
Martijn Huve
Oprichter, TrendataMarkt- en klantbehoefte voorspellen tot twaalf maanden vooruit
Rob Lankveld
Data- en bedrijfsconsultant, TrendataMarkt- en klantbehoefte voorspellen tot twaalf maanden vooruit
Vincent de Winter
Regional Manager Benelux, Piwik PROReality check: het verzilveren van data in je CDP