Game on: e.l.f. Cosmetics introduceert nieuwe campagne “eyes. lips. face.” fandom om sport fans te verenigen rondom Power Grip Primer
e.l.f. Cosmetics Power Grip Primer herdefinieert wat het betekent om dé fanfavoriet te zijn. Als het bestverkochte schoonheidsproduct, weet Power Grip Primer* hoe zij een fanbase kunnen inspireren. Daarom gaat e.l.f. Cosmetics, een merk van e.l.f. Beauty (NYSE: ELF), vanaf vandaag direct in gesprek met de brede gemeenschap van sportfanaten. Met een nieuwe multi-platform campagne zullen acteurs Joey King en Lucien Laviscount de ultieme thuiswedstrijd aangaan – de ouders ontmoeten. Op de wedstrijddag. Aan de tegenovergestelde kanten. Alleen Power Grip Primer kan een band creëren die zo plakkerig is, dat deze toekomstige rivalen met elkaar verbindt en iedereen een winnaar maakt.
“eyes. lips. face. fandom.”, dat zijn tv-debuut in de VS maakt voor een verwachte 22 miljoen kijkers tijdens de iconische Macy’s Thanksgiving Day Parade, benadrukt de visie van e.l.f. om een ander soort schoonheidsbedrijf te zijn dat normen verstoort, cultuur vormgeeft en gemeenschappen verbindt door positiviteit, inclusiviteit en toegankelijkheid.
“An e.l.f. Power Grip Primer is sold every 3.5 seconds**. Fandom fueled by an e.l.f.ing amazing community of undefeated enthusiasts. Our community is comprised of a beautiful tapestry of kindred spirits rallying around a shared passion, not because they fit into a box defined by someone else. We don’t allow stereotypes to limit the audience of our products,” said Kory Marchisotto, Chief Marketing Officer of e.l.f. Beauty. “Our house is open for every eye, lip and face – including sports lovers of all stripes.”
“No matter what you are a fan of – fandoms bring people together!” said King. “This campaign, like fandom, is encouraging everyone to express themselves and their individuality. But it’s also reminding us of the things that help us stick together – like a really great primer from e.l.f. or love for the home team!”
“Being a part of this campaign has been such a treat,” said Laviscount. “While I might not have ever expected to appear in a makeup commercial, I think my first being with e.l.f. is the best part! Doing something unexpected and entertaining, especially with a brand that’s known for disrupting norms, has been a highlight of my sports season.”
eyes.lips.face.fandom. | e.l.f. Cosmetics Commercial
De afgelopen twee jaar heeft e.l.f. een winnende strategie gevoerd tijdens The Big Game door direct te spreken tot 48% van de vrouwelijke fans. e.l.f. loopt nu het hele veld door, spreekt iedereen aan – elk oog, elke lip, elk gezicht en elke fanbase. Het maakt niet uit voor wie je juicht, iedereen is team e.l.f.
e.l.f. heeft de campagne gecreëerd in samenwerking met het creatieve bureau 72andSunny Amsterdam. De casting werd geleid door het creatieve marketing- en communicatiebureau SHADOW. Filmmaker Alex Buono regisseerde de commercial; hij regisseerde eerder e.l.f.’s true crime-parodie “Cosmetic Criminals.”
“eyes. lips. face. fandom.” zal op belangrijke momenten door het seizoen heen goed zichtbaar zijn.
*e.l.f. Cosmetics claim based on data reported by NielsenIQ through its Scantrack Service for the Mass Market Color Cosmetics category for the 52-week period ending November 2, 2024 for the US xAOC channel according to e.l.f. Cosmetics custom product hierarchy. Copyright © 2024, Nielsen Consumer, LLC. **Internal e.l.f. Account Insights, Global Consumption Data, (L52WE 11/9/24)
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.