Industry Wire

Geplaatst door Henry Handsome

ToekomstGroep kiest voor Henry Handsome om visie tot leven te brengen

Strategisch designbureau Henry Handsome en bouw- en onderhoudsbedrijf ToekomstGroep maken een nieuwe samenwerking bekend. Het doel is om de merkpositionering van ToekomstGroep te versterken en hun visie op duurzaamheid en innovatie zichtbaar te maken binnen de bouw- en onderhoudssector.

Bij de start van de samenwerking ontwikkelde Henry Handsome een vernieuwde visuele identiteit en merkstrategie. Hiermee leggen ze de basis voor een krachtige en onderscheidende branding die inspireert en verbindt.

Een toekomstbestendig merk
“Bij Henry Handsome geloven we dat het vertalen van de onzichtbare energie van een organisatie naar een visuele identiteit een belangrijke aanjager van groei is,” zegt Roel Stevens, medeoprichter bij Henry Handsome. “ToekomstGroep is een gevestigde speler in verduurzaming en onderhoud van vastgoed in de regio Noord-Holland. We zijn er trots op om hun verhaal visueel te vertalen naar een merk dat perfect past bij hun ambities.”

De bouw visueel tot leven
“We zochten een partner die niet alleen onze visie begrijpt, maar ook dezelfde drive deelt om ons verhaal op een eigentijdse manier te vertellen,” aldus Madelon Moen, Manager Marketing en Communicatie bij ToekomstGroep. “Henry Handsome brengt de creatieve en strategische aanpak die we nodig hebben om samen een merk neer te zetten dat onze waarden weerspiegelt en nieuwe mogelijkheden creëe

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht