Klanten reviews en haar belang.
Patricia Seybold introduceerde de kwaliteit van klanten reviews. Hierdoor kreeg de hele e-commerce wereld intresse in het implementeren en ontwikkelen van deze opkomende tool. De redenen voor de kwaliteit van klanten reviews zijn:
– Het helpt met brandbuilding
– Het vergroot je klanten bestand
– Vergroot je klant tevredenheid
– Een goed en goedkope marketing mogelijkheid.
Brandbuilding is normaal gesproken een erg dure variant van marketing, maar dankzij de ontwikkelde review systemen wordt het toegankelijk voor de wat kleinere bedrijven met een kleiner budget. Daarnaast is een klantenreview systeem een combinatie van marketing en klantenservice.
Diverse e-commerce internet blogs, nieuwsbrieven en klanten raden een reviewsysteem aan, dit vergroot namelijk de transparantie op het internet. Ook geeft het online webwinkels diverse mogelijkheden en kan het zorgen voor search engine optimization.
“onze focus heeft sinds het begin al gelegen op een veilige en transparante internet ervaring voor online shoppers, wij zijn dan ook erg blij dat de e-commerce wereld het belang daarvan in begint te zien. Dit geeft ons namelijk veel belovende mogelijkheden voor de toekomst” aldus Michael Ambros, CEO.
eKomi zal in de toekomst blijven werken aan de transparantie op het internet. Hierbij wordt gefocussed op de huidige maar ook op de ontwikkeling van mogelijk nieuwe producten.
Over eKomi Ltd
eKomi ltd – The feedback Company – Is een vooruitstrevende aanbieder van duurzame feedback systemen voor de op internet gebaseerde bedrijven. De gebruiksvriendelijke software en de individuele onafhankelijke consumenten feedback helpen internet handelaren wereldwijd met het verhogen van hun consumenten vertrouwen maar ook tot het verhogen van hun omzet.
eKomi is in 2008 gestart, met als doel de internet aankopen voor consumenten transparanter en duidelijker te maken. Het aantal consumenten feedbacks, die gemeten worden door het feedback system van eKomi, ondervinden een forse maandelijks steiging. Eigenaar Michael Ambros: “ De kunst van de beoordelings-software van eKomi is het verhogen van het consumenten vertrouwen en daarnaast het optimalizeren van uw business proces. We managen nu bijna 8.000.000 beoordelingen – tevreden gebruikers in heel Europa zorgen ervoor dat we er met volle enthousiasme tegen aan gaan”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.