B2B Digital

Programma

In meer dan twintig sessies presenteren experts, collega’s en onderzoekers uit binnen- en buitenland de beste B2B praktijkvoorbeelden en cases. Met succesfactoren, do’s & dont’s, lessons learned en de laatste trends, strategieën en ontwikkelingen op het gebied van B2B marketing en sales.

Zalen
Zaal 1
Zaal 2
Zaal 3
Zaal 4
Roundtable
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Zaal 1
09:25
09:25Opening door Dagvoorzitter
RevelXWiebren Reitsema
09:30
09:30Royal IHC breekt de maritieme markt open met een wereldwijd en onafhankelijk digitaal platform
ShipSupport, powered by Royal IHCMaaike de Rover
10:05
10:05Dagelijks digitaal: online de bloedbaan van je bedrijf in!
Alpheios InternationalLeon Hermse
10:40
10:40Innovaties in de B2B
Würth NederlandGerco van Leeuwen
11:10
11:10Coffeebreak
Coffeebreak
11:40
11:40Zo maak je je bestelomgeving echt onderscheidend!
Daily Fresh FoodRoel van Alebeek
12:15
12:15Mag ik meneer Kristel even spreken?
Container Service C GroenenboomKristel Groenenboom
12:45
12:45Lunch
Lunch
13:45
13:45Digital or physical is not the (right) question
VaimoMattias Kindell
14:20
14:20Digitale ontwikkelingen bij een van de grootste digitale spelers van Nederland: Technische Unie
Technische UnieSjoerd Sipkema
14:50
14:50Coffeebreak
Coffeebreak
15:20
15:20Insights & inspiration: Lessons learned from the B2B digital commerce group
EvidentHerbert Pesch
HanosSander Bredewout
15:55
15:55The future of AI – een proof of concept binnen 12 weken
BIT studentsMarco van der Werf
16:30
16:30Borrel
Borrel
Zaal 2
10:05
10:05Future Fit
HumanFitsJackelien Veldstra
10:40
10:40Je collega’s zijn online beter dan jij
MCBEdwin Vlems
11:10
11:10Coffeebreak
Coffeebreak
11:40
11:40Klantreisoptimalisatie: een toekomstbestendige strategie in 6 stappen
ISM eCompanySander Berlinski
12:45
12:45Lunch
Lunch
13:45
13:45De businesscase voor succesvolle datadriven online marketing in de B2B
LeadscopeFrans Appels
LeadscopeDyon Metselaar
14:20
14:20Waarom corporate startups falen; tien tips hoe je dit voorkomt
AimforthemoonLeonard Bukenya
14:50
14:50Coffeebreak
Coffeebreak
15:20
15:20Build a global e-commerce platform for 10 brands – Saint Gobain study case
SmileLucas Baron
16:30
16:30Borrel
Borrel
Zaal 3
10:40
10:40De digitale transformatie van Kruitbosch: Van product naar klant centraal
Kruitbosch – CortinaKatinka Wijnalda
11:10
11:10Coffeebreak
Coffeebreak
11:40
11:40De 10 belangrijkste lessen uit 100 B2B marketingcampagnes
RIFF NederlandBob Oord
12:45
12:45Lunch
Lunch
13:45
13:45Verrassen van A naar B(2B): De ontwikkeling van 2C e-commerce naar een 2B propositie
PostNLNienke Nijhuis
Hallmark Cards BeneluxEdwin Blaak
14:50
14:50Coffeebreak
Coffeebreak
15:20
15:20Next level digital experiences today
SnakewareVincent Velema
16:30
16:30Borrel
Borrel
Zaal 4
11:10
11:10Coffeebreak
Coffeebreak
11:40
11:40Content, experience, translation, the opportunity and challenge in having a truly global voice
Lingo24Neil Campbell
12:45
12:45Lunch
Lunch
13:45
13:455 Best Practices on how to NOT fuck up B2B Commerce
Spryker SystemsBoris Lokschin
14:50
14:50Coffeebreak
Coffeebreak
15:20
15:20Digital als commerciële motor: samen groeien met je klanten (i.s.m. Copernica & TRIMM)
GrolschJasper Rekers
TRIMM Jeroen Wijnholds
16:30
16:30Borrel
Borrel
Roundtable
11:10
11:10Coffeebreak
Coffeebreak
12:45
12:45Executive roundtable Spare parts & servitization – Invitation only
EvidentHerbert Pesch
Intershop CommunicationsRoelof Swiers
14:50
14:50Coffeebreak
Coffeebreak
16:30
16:30Borrel
Borrel