B2B Online

Checklist: Hoe kies je een B2B marketing automation platform?

minutes
Ria Yetsenga Noordhoff UitgeversHenrik Becker Henrik Becker

Er is een veelvoud aan marketing automation platforms op de markt. Allemaal zeggen ze dat ze goed bij je passen – maar hoe weet je of dat zo is? Henrik gaat in gesprek met Ria Yetsenga van Noordhoff Uitgevers. Hoe kies je een platform waar jouw organisatie nog jaren plezier van gaat hebben?

Hij gaat daarbij als onafhankelijk consultant in op vragen als: Hoe bepaal je wat je nodig hebt en waar moet je naar kijken? En sterker, waar heb je misschien nog niet aan gedacht? Welke functionaliteit is beschikbaar en wat heb je hiervan nodig? En wat moet je eerst doen: eerst met IT de strategie bepalen of juist starten met de implementatie van een platform en op basis van ervaringen bepalen wat het beste werkt?

 

Ria Yetsenga

Ria Yetsenga

Noordhoff Uitgevers

Ria is een enthousiaste en resultaatgerichte marketing professional met dertien jaar ervaring in binnen- en buitenland. Op dit moment werkt ze als Strategisch Marketeer bij Noordhoff Uitgevers, waar zij zich richt op de Health en Professional markt. Ria heeft een passie voor het vertalen van marketingstrategieën naar werkbare concepten en een klantgerichte aanpak.

Henrik Becker

Henrik Becker

Henrik Becker

Henrik helpt B2B organisaties marketing automation in te zetten voor het genereren van meer leads, betere leads, meer sales en hogere retentie. Dit doet hij, als freelance consultant, door een unieke combinatie te bieden van strategisch inzicht, klantgericht denken, change management en inhoudelijke kennis van marketing automation software. Zo neemt hij bedrijven bij de hand bij het leren omgaan met de nieuwe, klantgerichte manier van digitale marketing bedrijven die mogelijk wordt gemaakt door moderne technologie. Henrik legt zich toe op de B2B software markt en werkte in die hoedanigheid al samen met internationaal bekende bedrijven als Bullhorn en Wolters Kluwer.

Gelijktijdige sessies