B2B Online

Datastrategie: data als bron van nieuwe diensten

10:05 30 minutes presentation Zaal 1
Kuldip Singh Innogy

Data is veel waard. Wie klantdata goed weet te verzamelen en te analyseren kan daarmee bestaande diensten aanscherpen en advies (op maat) geven. Data kan ook bijdragen aan nieuwe proposities samen met (branche vreemde) partners. Zo ontstaat niet alleen een nieuw portfolio dat is gebaseerd op de behoeften van de klant, er ontstaat ook een nieuwe duurzame samenwerking met cross & upsell mogelijkheden en een bijbehorende bron van inkomsten. Kuldip Singh is bij innogy aangetrokken om ‘toekomstbestendige onderdelen’ op digitaal vlak klaar te stomen. Tijdens B2B Digital laat hij zien hoe hij experimenteert met krachtige data.

Kuldip Singh

Kuldip Singh

Innogy

Kuldip is een digital executive met een passie voor adoptie van digitale technologie om grootschalige business impact te realiseren. Hij was actief in diverse CXO-rollen bij wereldwijde mediabedrijven en leidt nu de digitale transformatie bij innogy (in Nederland bekend onder Essent en energiedirect.nl) in de internationale B2C- en B2B- tak. Tevens is hij coördinator van de innogy Digital Board.

Gelijktijdige sessies