B2B Digital

Co-Creatie: is er nog meer waarde te creëren met marketing automation?

14:20 45 minutes presentation Zaal 1
Diederik Martens SMOps

Tijdens deze interactieve ‘ronde tafel’ sessie gaan we gezamenlijk op zoek naar de echte waarde van marketing automation voor onze organisaties. Op welke wijze zetten we marketing automation op dit moment in? Welke waarde creëren we hiermee? Welke kansen laten we nu nog onbenut? En wat kunnen we de komende jaren gaan verwachten aan innovatie op het gebied van marketing technologie? En wat zal de impact hiervan zijn op de organisatie?

Diederik Martens

Diederik Martens

SMOps

Diederik Martens is a resultaat-gedreven en ‘tech-savy’ digital marketeer met een passie voor B2B en complexe sales. En spreker op het gebied van marketing automation, lead management; eigenlijk alles op het gebied van marketing technologie. In 2015 won Diederik de internationale Killer Content Award voor zijn lead nurture strategie bij Quintiq. En in 2014, 2015 en 2016 riep Marketo hem uit tot de wereld Top-50. Diederik deelt graag zijn passie en ervaring in de vorm van spreken, doceren, en opdrachten voor o.a. Trend Micro en Essent.

Gelijktijdige sessies