B2B Online

Leading B2B Digital Commerce Experts Reveal….

16:10 30 minutes presentation Zaal 1
Herbert Pesch EvidentEric Croon ZamroDennis van den Hoek Akzo NobelRoelof Swiers Intershop CommunicationsWinfried Blum Würth

Een groep van 25 experts op het gebied van digital commerce in B2B komt sinds 2 jaar regelmatig bijeen om ervaringen, ideeën en kennis te delen. Zonder uitzondering topspelers in manufacturing en distribution. Allemaal hebben ze te maken met de enorme impact en specifieke uitdagingen van digital in de bijzondere wereld van de business to business. Topics zoals organisational challenges, sales alignment, KPI’s, samenstellen van een B2B-commerce team en marketplaces kwamen inmiddels aan bod. U herkent ze vast!

Tijdens de afsluitende panelsessie delen Eric Croon (Zamro), Dennis van den Hoek (Akzo Nobel), en Winfried Blum (Wurth) onder leiding van Herbert Pesch (Evident) en Roelof Swiers (Intershop) hun best practices met de zaal. Vragen mag!

Herbert Pesch

Herbert Pesch

Evident

Herbert Pesch is co-founder en CCO bij B2B digital agency Evident. Hij adviseert opdrachtgevers op strategisch niveau en spreekt en modereert regelmatig op industry events.

Evident is gespecialiseerd in B2B digital marketing, ecommerce en services platforms en combineert hierbij strategie, design en technologie.

Roundtable Sessies:

12:30 – 13:10: Hoe zet je als manufacturer digital in om in een internationale context je business te laten groeien?

Samen met keynote spreker Frans-Jan van Rongen, Group Marketing Director bij de Wavin Group gaan we in gesprek over de uitdagingen die maakbedrijven met een internationale marketing tegenkomen.

Deelname aan deze roundtable is op uitnodiging. Geïnteresseerd om deel te nemen? Stuur dan een email aan tamarinof@evident.nl of berrie.devet@sitecore.com.

14:30 – 15-30: Hoe laat je traditionele sales optimaal samenwerken met digital commerce?

Samen met keynote spreker Winfried Blum, CEO van Wurth en een groep van genodigden, gaan we in gesprek over hoe je meer waarde kunt halen uit on- en offlinesales in de B2B context van manufacturers & distributors.

Deelname aan deze Ronde Tafel is op uitnodiging. Geïnteresseerd om deel te nemen? Stuur dan een email aan tamarinof@evident.nl of h.horst@intershop.com.

Eric Croon

Eric Croon

Zamro

Eric was één van de B2B e-commerce pioneers. Reeds in 2001 stond hij aan de wieg van de succesvolle MRO portal TradCom. De laatste 5 jaar heeft hij eerst als Global e-commerce Director bij ERIKS een nieuw online platform geïmplementeerd. Daarna was hij CCO en co-founder van ZAMRO, een ambitieuze digitale pureplayer in MRO. Zamro is zeer snel en succesvol gegroeid.
Hierdoor hebben ze in 2017 de prestigieuze Shopping Awards gewonnen voor Best Starter en in 2018 voor de beste B2B
webshop.

Dennis van den Hoek

Dennis van den Hoek

Akzo Nobel

Dennis van den Hoek is als Global eCommerce & Transformation Lead verantwoordelijk voor de strategie en implementatie van de eCommerce programma’s en platformen voor de 8 Business Units van AkzoNobel Paints & Coatings. Dennis heeft brede ervaring opgedaan bij diverse bekende merken zoals Microsoft, Kodak en Philips met altijd hetzelfde doel: vergroten van online sales via B2C, B2B en uiteraard eTail.

Roelof Swiers

Roelof Swiers

Intershop Communications

Roelof Swiers is sinds 2016 Country Manager Benelux bij Intershop, specialist op het gebied van B2B e-commerce solutions. Intershop is bekens als leverancier van vele vooraanstaande B2C-organisaties zoals De Bijenkorf, Jumbo Supermarkten, TomTom, Bugaboo en Jacobs Douwe Egbertsen maar daarnaast ook voor veel B2B-organisaties zoals Bunzl, INDI, ZAMRO, For Farmers, Wurth, HP, Xerox.

Winfried Blum

Winfried Blum

Würth

In april 2014 is Winfried Blum aangesteld als directeur bij Würth Nederland B.V. Hij heeft een achtergrond in verschillende internationale general management functies in de automotive sector en de landbouw wholesale. Het bieden van een uitgebreide service voor proceskostenoptimalisatie aan klanten door middel van een klantspecifieke e-commerce strategie is een integraal onderdeel van de bedrijfspolitiek van Würth.

Gelijktijdige sessies