B2B Online

De ROI van Content marketing en Marketing automation

16:10 30 minutes presentation Zaal 2
Jop Hessel AFAS Software

Marketing automation, content marketing en marketing intelligence. Al deze termen zijn hot and happening in marketingland, maar de praktijk blijkt soms weerbarstig. Het implementeren kost best wat tijd, maar wat levert het nu écht op? Niet views of ctr, maar gewoon in euro’s omzet. Het volledig inzichtelijk maken van de ROI van content marketing is het doel. Hoe we daar naar op weg zijn en de hernieuwde samenwerking tussen marketing en sales, laat Jop je graag zien op 14 juni.

Jop Hessel

Jop Hessel

AFAS Software

Jop is opgeleid als Industrial Engineer en startte zijn carrière in een cashew-fabriek in West-Afrika. Daarna maakte hij de overstap van low-tech – en het bijhouden van de productiecijfers in schriftjes – naar volledig geautomatiseerd werken bij AFAS Software. Daar is hij veel bezig met marketing automation, content marketing en het inzichtelijk maken van de resultaten van Marketing, Verkoopbinnendienst en Sales.

Gelijktijdige sessies