Hoe je maximaal profiteert van AI, vooral in e-commerce
Hoe kun je als bedrijf vandaag de dag de vruchten plukken als het gaat om engagement, site search, content en e-commerce?
Hoe kun je als bedrijf vandaag de dag de vruchten plukken als het gaat om engagement, site search, content en e-commerce?
Je e-commerce personaliseren doe je door klant- en productgegevens te combineren. Dat kun je in stappen opbouwen en kan zelfs voor 'prospects'.
Winstgevende groei in plaats van generieke groei: een belangrijk instrument daarin is Customer Lifetime Value. Maar hoe zet je dat centraal in je strategie?
Ondernemers in e-commerce zijn verslaafd geraakt om focus op omzet, maar die tijd is sinds corona voorbij. Vanaf nu moet winst de boventoon voeren.
Omnichannel gaat niet om het formaat maar de inrichting van je bedrijf. Bovendien brengen nieuwe tools, zoals AI, het ook technisch binnen handbereik.
Re-engagement- campagnes gericht op uw bestaande clientèle werken! Ze zorgen voor meer kliks, meer conversie en meer omzet.
Meer winst uit bestaande klantenbases halen wordt steeds rendabeler vergeleken met nieuwe klanten werven. Hoe beweeg je van acquisitie naar retentie?
Het commerce- en contentplatform voor grote b2c- en b2b-bedrijven Bloomreach koopt Exponea en haalt, los daarvan,150 miljoen dollar venture capital op.
Harvard Business Review onderzocht hoe bedrijven dienen te handelen tijdens een recessie. Uit dit onderzoek bleek dat een zorgvuldig evenwicht tussen kostenreductie en investering in toekomstige groei de beste...
Marketingtechnologiebedrijf BloomReach neemt voor een onbekend bedrag de Nederlandse CMS-specialist Hippo over. Het team in Amsterdam wordt collega met ex-technici van Google en Cisco.