B2B-marketplaces: niet meer in de kinderschoenen maar nog lang niet volgroeid
B2B-marketplaces zijn nog niet volgroeid: niet alle bedrijven en sectoren gebruiken ze en de gebruikservaring is vaak nog niet zoals bij D2C-marketplaces.
B2B-marketplaces zijn nog niet volgroeid: niet alle bedrijven en sectoren gebruiken ze en de gebruikservaring is vaak nog niet zoals bij D2C-marketplaces.
Bij e-procurement zijn er vele mogelijkheden. Welke opties zijn er en wat is de beste match voor efficiënte, goede prijzen en inkoop zonder rompslomp.
In B2C zijn marketplaces al normaal. Door ze ook in B2B in te zetten optimaliseren aanbieders hun verkoopprocessen. Is dit toekomst van 'procurement'?
De Europese elektronicawinkel Conrad, in Nederland enkel met een webwinkel actief, overweegt zijn strategische opties en zou mogelijk in de verkoop gaan.
Elektronicawinkel Conrad opent zijn website voor derde partijen, zodat fabrikanten en leveranciers direct aan de eindgebruiker kunnen gaan verkopen. Dat moet Conrads assortiment vertienvoudigen.
De algemeen en financieel directeur verlaten komende maanden de Europese electronica- en gadgetwinkel Conrad.