Eindelijk financiële rust bij De Telefoongids
De schuldeisers hebben het niet meer voor het zeggen bij European Directories, het moederbedrijf van De Telefoongids. Investeerder Triton heeft nu 50,1 procent van de aandelen in handen.
De schuldeisers hebben het niet meer voor het zeggen bij European Directories, het moederbedrijf van De Telefoongids. Investeerder Triton heeft nu 50,1 procent van de aandelen in handen.
Officieus werd naar het bedrijf De Telefoongids al vaak verwezen als DTG. Nu wordt dat de officiële naam van het bedrijf achter De Telefoongids en de Gouden Gids.
De Telefoongids voert aanstaande maandag een herpositionering van het merk door. Die moet aansluiten op de stevigere focus op online die het bedrijf nastreeft.
De Telefoongids ontslaat voor het einde van dit jaar dertig procent van zijn medewerkers in Nederland. De bedrijvengids moet een sterkere online oriëntatie krijgen, geholpen door een daarbij passend...
Directeur Erik Hoekstra van VNU Media wordt de nieuwe algemeen directeur van De Telefoongids. Hij moet het printgeoriënteerde bedrijf transformeren in een volledig online bedrijf.
Telefoongids.com wil niet genoemd worden in een rapport over acquisitiefraude van de SP. De samenstellers van het rapport moesten vrijdag in kort geding verschijnen voor de rechtbank Utrecht. Die...
De Telefoongids gaat de AdWords-campagnes van Google beter bereikbaar maken voor lokale ondernemers. Zij worden onderdeel van een pakket geïntegreerde diensten waarmee kleinere bedrijven zich online beter zichtbaar kunnen...
De Telefoongids gaat voor zijn klanten pagina’s en reclame op Facebook verkopen. Adverteerders kunnen bundeltjes bereik aanschaffen.
De Nederlandse startup Whatser, waarmee gebruikers hun favoriete stekken of merken bij kunnen houden, heeft een barterovereenkomst gesloten met De Telefoongids. Hiermee krijgt Whatser de beschikking over 100.000 extra...
TomTom gebruikt als standaard de locatiegegevens van De Telefoongids voor de lokale zoekfunctie in de navigatiesystemen. Google komt daarmee op een tweede plek te staan.
Het moet geen ‘me too-concept’ worden, maar een kortingsinitiatief vanuit De Telefoongids komt er zeker als het aan Joris van Oers, directeur van De Telefoongids ligt.
Tupalo, een review- en netwerksite waar gebruikers entertainment- en winkelspots delen, richt zijn pijlen op Nederland. Hiervoor gaat de start-up een samenwerking aan met De Telefoongids.