Deutsche Post DHL verhoogt winstverwachting
Het donkerste economisch scenario voor 2022 is uitgebleven en Deutsche Post DHL richt zich op een beter 2022 dan in de zomer viel te voorspellen. De winstverwachting gaat naar...
Het donkerste economisch scenario voor 2022 is uitgebleven en Deutsche Post DHL richt zich op een beter 2022 dan in de zomer viel te voorspellen. De winstverwachting gaat naar...
De Duitse pakketbezorger DHL doet een proef met de tram als voertuig voor bevoorrading van lokale pakketkluizen.
Deutsche Post DHL wil komende 2,5 jaar nog eens drieduizend extra pakketkluizen gaan bouwen in Duitsland dan eerder voorzien.
Pakketbezorger DHL is in dertig landen een reclamecampagne begonnen om zich duidelijker op de kaart te zetten voor webwinkels en consumenten.
Deutsche Post DHL neemt wegens het vastgelopen verkeer tussen Engeland en Ierland geen pakketten meer aan om te vervoeren naar de andere kant van de Noordzee.
De handel tussen de grote economieën China, Europa en Amerika is over zijn hoogtepunt. E-commerce, en daarmee logistiek verkeer, zal vanaf 2025 meer op de continenten zelf plaatsvinden dan...
Deutsche Post DHL verwacht voor 2020 een toename van maar nul à vijf procent in het pakketvolume. Amazon vervoert namelijk steeds meer pakketjes zelf en via derde die worden...
Honderd kilometer van de grens bij Venlo opent Deutsche Post DHL Group een van zijn grootste verdeelcentra voor pakketjes in Duitsland.
De handel van verkopers van marktplaatsen als Amazon, bol.com en Zalando groeit komende jaren zo hard dat dat spoedig de helft van al het logistieke verkeer is.
De Duitse pakketdiensten DPD en Hermes verhogen in 2019 hun tarieven om de stijgende kosten te dekken. Marktleider Deutsche Post wil om dezelfde reden ook maar mag dat van...
Deutsche Post DHL Group splitst de Duitse en internationale e-commerce- en pakkettakken van elkaar. Onder aparte besturen zijn de groeiambities beter uit te voeren, is de gedachte.
De trein begint een serieus alternatief te worden om goederen uit China naar Europa te veroveren. DHL promoot het vervoersmiddel richting start-ups als alternatief voor het vliegtuig.