[video] Digital Out Of Home: de essentiële rol van creatie
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 5: de essentiële rol van creatie.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 5: de essentiële rol van creatie.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over Digital Out Of Home. Aflevering 4: de toepassing van data.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 3: Mobile & DOOH.
Een vijfdelige serie webisodes over actuele ontwikkelingen in de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 2: programmatic advertising.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie over actuele ontwikkelingen in de Digital Out Of Home-markt. Vandaag de aftrap met een vooruitblik op 2021.
De belangenverenigingen IAB Nederland en VEA zijn van plan om vanaf 1 januari 2021 samen verder te gaan als een nieuwe gezamenlijke organisatie. "Een fusie van business en kennis",...
De winnaars van de Programmatic Awards 2020 zijn bekend. IAB Nederland reikte vanmiddag in een speciale online uitzending de prijzen uit voor de beste programmatic campagnes en solutions en...
De Programmatic Awards worden vandaag om 16.00 uur uitgereikt. De vierde editie van de prijzen voor onder andere de beste campagnes, opvallendste solutions en grootste talenten is dit jaar...
Dit jaar heeft opnieuw een groot aantal inzenders zich aangemeld voor de Programmatic Awards 2020. Na een eerste selectie heeft de onafhankelijke vakjury onder leiding van Anne Bouwman, Teamlead...
De vierde editie van de IAB Programmatic Awards wordt omgezet naar het nieuwe digitale normaal. Ook haalt de organisatie financiële drempels weg: drie gratis cases en talenten in de...
Nathalie Peters stapt per 11 maart aanstaande op als voorzitter van belangenorganisatie IAB Nederand en geeft het roer over aan Saskia Wagenmakers.
Ongeveer een op de drie CMO's uit een IAB-onderzoek besteedt digitale reclamepraktijken niet meer uit bij specialistische bureaus. Ze willen zelf meer grip op de materie hebben.