De vier trends die B2B e-commerce in 2025 vormgeven
B2B e-commerce staat voor steeds hogere klantverwachtingen terwijl innovatie bedrijven dwingt om traditionele processen volledig digitaal te transformeren.
B2B e-commerce staat voor steeds hogere klantverwachtingen terwijl innovatie bedrijven dwingt om traditionele processen volledig digitaal te transformeren.
Traditioneel kijken veel organisaties na de zomer naar de doelen en bijbehorende budgetten voor volgend jaar. Voor de customer experience
Hier lees je hoe je de hele organisatie betrekt om je replatforming-traject succesvol te laten verlopen.
Klantverwachtingen veranderen en de uitdaging is hierin mee te gaan met je e-commerceplatform. Raak niet overdonderd door al de best-of-breed-keuzes.
Knives and Tools stond voor de uitdaging hun internationale e-commerceomgeving te moderniseren en naar meer landen uit te rollen, met
Je hebt een routeplan voor je digitale strategie, maar in de praktijk gaat er vaak veel mis. Hoe zorg je dat je roadmap werkelijk waarde oplevert?
De Louwman Group beschikt over een enorme waaier aan uiteenlopende mobility producten in diverse sectoren. Van bekende automerken tot producten
Het is een uitdaging om continu de Customer Experience te verbeteren. Elke dag een paar kleine stappen werkt daarbij beter dan sporadisch een grote stap.
Van je bestaande website een direct verkoopkanaal maken? Dit is veel meer dan alleen een technische aanpassing. De hele organisatie moet zich aanpassen.
Composable Commerce is lastig omdat overal aparte oplossingen voor zijn. 'Accelerators' bieden een brug tussen een monoliet en volledig open Composable.
Essentieel bij digitale transformatie is de werkwijze: van losse projecten naar een doorlopende ontwikkeling van digitale producten. Dat doe je in stappen.
SLBdiensten ging over naar een volledige nieuw systeem: dat bracht groter gebruiksgemak voor klanten en een frisse blik op de eigen bedrijfsprocessen.