NIMA neemt belang in Marketingfacts
Beroepsvereniging voor marketing, communicatie en sales NIMA neemt een belang in Marketingfacts. De aandeelhouders BBP Media en NIMA willen de site verder doorontwikkelen richting een kennisinstituut.
Beroepsvereniging voor marketing, communicatie en sales NIMA neemt een belang in Marketingfacts. De aandeelhouders BBP Media en NIMA willen de site verder doorontwikkelen richting een kennisinstituut.
NIMA publiceert een online test waarmee scholieren en studenten hun online marketingkennis kunnen toetsen.
De marketeer kiest komend jaar voor een nieuwe koers en is online georiënteerd. Direct mail behoudt zijn plek in de marketingmix, maar minder sterk dan twee jaar geleden. Dat...
Het budget voor zoekmachinemarketing kent een stijgende lijn voor het komende jaar. Respectievelijk 57 en 51 procent van de adverteerders geeft aan dat de budgetten voor SEA en voor...
Een ‘kwalitatieve verzendlijst’ is de meest belangrijke factor voor het behalen van succes bij e-mail marketing. Daarbij worden e-mail en sociale media steeds vaker gecombineerd. Dit staat in de...
De Bond van Adverteerders heeft samen met Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) en de Vereniging van communicatie adviesbureau's (VEA) het initiatief genomen om het Communicatiehuis op te zetten.
Winnaar: SRM.