Topman Publicis verkneukelt zich om fusie Omnicom-IPG
Topman Arthur Sadoun van reclamegigant Publicis kan niet wachten op het samengaan van zijn concurrenten Omnicom en IPG.
Topman Arthur Sadoun van reclamegigant Publicis kan niet wachten op het samengaan van zijn concurrenten Omnicom en IPG.
Omnicom Group bevestigt de overname van concurrent Interpublic Group. Deze zal van de beurs verdwijnen. Door het samengaan van de bedrijven ontstaat ’s werelds grootste bureaugroep voor marketing en...
Omnicom Group is in vergevorderde gesprekken om concurrent Interpublic Group te kopen. Wanneer de overname doorgaat, ontstaat ’s werelds grootste bureaugroep voor marketing en communicatie.
Marketing- en reclameconcern Omnicom doet met de overname van Flywheel Digital, ter waarde van 835 miljoen dollar cash, zijn grootste overname ooit.
De internationale marketinggroep Omnicom gaat digitale detaildata afnemen van Criteo. Met die gegevens kunnen de bureaus hun klanten benchmarks gaan verstrekken.
Voor velen is de digitale samenleving vanzelfsprekend. Maar niet voor iedereen. Een deel van Nederland haakt af. Ook voor bedrijven ligt daar een taak.
Omnicom Media Group Nederland stelt per 1 september Jeroen Verkroost aan als Managing Director Digital. Zijn aanstelling hangt samen met een flinke investeringsimpuls op het gebied van data, technologie...
Omnicom Media Group stelt Roland Teerenstra aan als Managing Director OMD Nederland.
Het mediabureau van grote merken als Pepsi en Procter & Gamble gaat zelf video’s op YouTube op inhoud scannen om ervoor te zorgen dat uitingen van merkadverteerders niet ongewild...
Adverteerders hoeven niet meer altijd in de drukst bekeken reclameblokken te zitten, zegt de topman van reclamegigant Omnicom. Digitale kanalen beginnen steeds betere alternatieven te bieden, waardoor de urgentie...
De beoogde fusie van Publicis en Omnicom creëert ook in de online industrie een reclamereus. De som der delen maakt echter geen groter geheel.
Publicis en Omnicom willen fuseren, waardoor ‘s werelds grootste groep van communicatie- en reclamebureaus ontstaat. 'Publicom' wordt de nieuwe mondiale marktleider.