Joolz: ‘We leggen de keuze online steeds meer bij de klant’
De lockdowns maakten het voor kinderwagenfabrikant Joolz lastig om hun merkfilosofie over te brengen. Marketing automation en personalisatie brachten uitkomst.
De lockdowns maakten het voor kinderwagenfabrikant Joolz lastig om hun merkfilosofie over te brengen. Marketing automation en personalisatie brachten uitkomst.
Werken vanaf verschillende locaties is het nieuwe normaal. Vijf belangrijke stappen om je werknemers- en klantgegevens te beschermen.
De omzet van Salesforce.com groeide in het tweede kwartaal met 27 procent tot 3,3 miljard dollar. Het schroeft de omzetverwachting voor het hele jaar iets omhoog.
Salesforce.com koopt marketinganalyticsbedrijf Datorama voor een kleine miljard dollar om zijn marketingcloud mee uit te breiden.
CRM-gigant Salesforce.com zag de omzet in het vierde kwartaal met 24 procent stijgen tot 2,9 miljard dollar. Het bedrijf schroeft de omzetverwachting voor het komende jaar met tien procent...
CRM-bedrijf Salesforce.com noteert voor het eerst een kwartaalomzet van meer dan een miljard dollar. Netto worden er nog rode cijfers geschreven.
Salesforce.com lanceert Social.com, een online dienst om reclamecampagnes op Twitter en Facebook mee in te richten en optimaliseren.
Online CRM bedrijf Salesforce.com heeft ondanks verlies een goed derde kwartaal achter de rug en verraste Wall Street met een omzet van 788 miljoen dollar, een groei van 35...
Online CRM platform Salesforce.com legt 689 miljoen dollar neer voor het bedrijf Buddy Media en haalt zo klanten als Ford, Hewlett-Packard en L’Oreal binnen.
Salesforce.com gaat de komende jaren 750 nieuwe banen creëren in Europa door groeiende vraag naar wat het bedrijf noemt de 'sociale onderneming'. Dat maakte het bekend op Cloudforce London...
Online CRM bedrijf Salesforce.com ziet af van de bouw van een grote campus in San Francisco. Die wordt nu al te klein.
Salesforce.com ziet zijn omzet met 34 procent stijgen tot 504 miljoen dollar. Honderden bedrijven schakelen dagelijks over naar ‘services in de cloud’, zoals CRM-, marketing- en IT-diensten. Google volgt...