Best-of-breedaanpak van Spotler Group maakt excellente marketingtechnologie voor bedrijven
Aan de basis van een solide strategie voor bedrijfsgroei ligt de selectie van de juiste tools om met klanten in […]
Aan de basis van een solide strategie voor bedrijfsgroei ligt de selectie van de juiste tools om met klanten in […]
Spotler Group neemt voor een onbekend bedrag OBI4wan over, een omnichannel customer service en marketing oplossing ter ondersteuning van webcare, intelligente live chat, chatbots, messaging, social engagement en media monitoring.
In de e-commerce gaat het met de opens, kliks en aflevering van e-mailcampagnes erg goed. Cijfers uit de E-mail Marketing Benchmark 2022.
Online aankopen gaan voornamelijk via de smartphone. De belangrijkste bevindingen uit het Nationaal E-mail Onderzoek 2021 op een rij.
De Spotler Group neemt branchegenoot Squeezely op in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Financiële details zijn niet bekend gemaakt.
In de Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2021 van Spotler en Tripolis zijn 845.000 campagnes opgenomen. Er komen interessante zaken uit naar voren.
E-mailmarketingspecialist Tripolis integreert Add to Favorites en Webpower in de eigen organisatie.
Tegenwoordig draait e-mailmarketing om meer dan het verzenden van e-mails alleen. Het onderhouden en verrijken van databases behoort vandaag de dag tot het takenpakket van elke moderne E-mail Marketeer of Campaign Manager. Daarnaast beschikken veel organisatie beschikken over (rote of zelfs enorme e-maildatabases vol waardevolle inzichten, die je met wat analysewerk in kunt zetten om je e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Deze whitepaper beschrijft hoe je dit in drie stappen kunt doen.
Marketing software leverancier Spotler Group heeft voor een onbekend bedrag de Nederlandse E-mail Service Provider (ESP) Webpower gekocht.
Veel B2B-marketeers proberen via gratis content hun kennisniveau hoog te houden, maar dat leidt er niet toe dat de noodzakelijke digitale vaardigheden goed zijn ontwikkeld. Verder vraagt de huidige tijd dat B2B-marketeers ook analytisch sterk zijn, veel kennis hebben van hun eigen organisatie en dat ze vaak het oliemannetje tussen de afdelingen zijn. Maar volgens het vandaag verschenen B2B Marketing Trendrapport 2020 maakt de coronacrisis het alleen maar lastiger om alle benodigde skills te ontwikkelen.
Marketeers die het softwarepakket van hun E-mail Service Provider waren ontgroeid, stapten -tot een aantal jaren geleden- vooral over op duurdere marketing automation pakketten. Ondanks dat marketeers deze route nog steeds volgen, is er wel een mooi alternatief voor handen: een koppeling met een Customer Data Platform. Maar wat voegt zo’n dataplatform nu eigenlijk toe aan je e-mailmarketing?
In 2018 zagen we voor het eerst dat de groeicijfers in ecommerce afvlakten. Het groeicijfer daalde met gemiddeld twee procent. Uit de laatste Thuiswinkel Markt Monitor blijkt dat de online bestedingen van speelgoed, elektronica en kleding in 2018 met veertien procent zijn gestegen, in 2017was dit nog zestien procent. En deze afvlakkende groei geldt ook voor andere online bestedingen. Dit is de eerste editie van het E-commerce Marketing Trendrapport van Thuiswinkel.org en Spotler.
E-mail- en marketingautomationspecialist Spotler heeft branchegenoot CommuniGator uit Engeland overgenomen voor 14,4 miljoen euro.
De zusterbedrijven Blinker en MailPlus voegen de organisaties en bedrijfsdoelen bij elkaar en gaan verder onder de nieuwe naam Spotler. Vanaf volgend jaar gaan ze aan de slag op de internationale markt.
Marketeers bij zakelijke dienstverleners in de B2B-sferen willen komend jaar vooral investeren in contentmarketing. Thema’s als social media, marketingcommunicatie, campagnes en e-commerce staan onderaan op de agenda.