Boer Zoekt Vrouw weer online kijkcijferhit
Tv-programma Boer Zoekt Vrouw noteerde vorige week 424.000 online kijkers en was daarmee met afstand het meest bekeken.
Tv-programma Boer Zoekt Vrouw noteerde vorige week 424.000 online kijkers en was daarmee met afstand het meest bekeken.
On demand-diensten als Netflix, Videoland en YouTube zijn de grote winnaars van videokijkend Nederland in 2020. Zij kregen vorig jaar 45 procent meer kijktijd gegund, de tv-zenders maar 2,5...
Nederland heeft in april zeventien procent langer naar het tv-scherm gekeken dan in dezelfde maand in 2019. Live lineaire televisie pluste, maar de grote sprong omhoog komt op het...
'Wie is de Mol?' is een kijkcijferkanon op internet, want bijna de helft van alle kijkers ziet nieuwe afleveringen online in de dagen na de oorspronkelijke tv-uitzending. Live televisie...
Stichting Kijkonderzoek rapporteert sinds de jaarwisseling geen online kijkcijfers meer. Rond de zomer moet het publiceren van de digitale kijkcijfers worden hervat.
De Luizenmoeder is het meest bekeken online tv-programma van 2018. De aflevering van 2 februari trok 2,4 miljoen online kijkers.
Zestien van de vijfentwintig online meestbekeken programma's komen van de NPO. SBS levert er twee, RTL zeven. Jongeren kijken iets meer on demand dan de totale kijkerspopulatie.
Miljoenen Nederlanders zagen vorige maand online video’s die de omroepen enkel op internet uitzonden, niet op tv. Publieke omroepen zijn de grootste leverancier hiervan.
Rond de 420.000 kijkers keken eind januari en begin februari online naar de aflevering van tv-serie De Luizenmoeder van 28 januari. Niet eerder sinds de start van de publicatie...
De publieke en commerciële tv-zenders in Nederland bereikten in september 19 procent van hun kijkers niet via televisie maar via een smartphone, tablet of computer. In de zomervakantie was...
De Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) en Stichting KijkOnderzoek (SKO) hebben beiden hun handtekening gezet onder de verlenging van het contract voor het Nederlands Online Bereik Onderzoek (NOBO).
Het aantal huishoudens met werkend internettoegang op de televisie is afgelopen halfjaar met veertien procent gestegen tot 42 procent. Bij dit tempo heeft volgend jaar meer dan de helft...