Super Digital en Traffic4u worden Reprise Nederland
De digitale marketingbureaus Super Digital en Traffic4u gaan op in een nieuw, reeds bestaand internationaal label van moederbedrijf IPG: Reprise Nederland.
De digitale marketingbureaus Super Digital en Traffic4u gaan op in een nieuw, reeds bestaand internationaal label van moederbedrijf IPG: Reprise Nederland.
bGenius is het eerste technologiebedrijf in Nederland dat toetreedt tot het partnerprogramma van zoekmachine Bing.
Chris Baldwin wordt verantwoordelijk voor de kwaliteit en innovatie bij Traffic4u, onderdeel van IPG Mediabrands.
Richard Smoorenburg verlaat ticketingbedrijf Paylogic om marketingbureau Traffic4U te gaan leiden.
Stijn Fien wordt de nieuwe performance marketing director bij Traffic4u. Hij treedt ook toe tot het management team van het bedrijf.
Het Amerikaanse beursgenoteerde IPG Mediabrands heeft afgelopen donderdag Traffic4u uit Groningen overgenomen.
Met de aanstelling van Eric Smeding in het management verwerft marketingbureau Traffic4u nieuw bloed voor de aanwassende activiteiten in omnichannel retail en de corporate wereld.
Een kwart van Nederlandse grootste webwinkels realiseert meer dan 25 procent van de omzet met feedmarketing. Hun actuele productinformatie is real time gekoppeld aan de online reclamekanalen, waardoor ze...
Webwinkels doen er verstandig aan om hun productfeeds goed op orde te maken. Uit onderzoek van Traffic4u blijkt dat nu al twintig procent van de winkelomzet uit AdWords voortkomt...
Irene Valens wordt de algemeen directeur van Traffic4u Groep en oprichter Gert-Jan Munneke gaat zich meer richten op product- en bedrijfsontwikkeling.
Technologiebedrijf bGenius heeft een systeem ontwikkeld, waarmee adverteerders zonder cookies toch hun campagnes kunnen meten en optimaliseren.
Onlinemarketingbureau Traffic4u richt samen met een aantal buitenlandse branchegenoten een alliantie op om kennis uit te wisselen over conversieoptimalisatie.