Tjeerd Kooij verlaat WebAds
Directeur en oprichter Tjeerd Kooij van online reclamenetwerk WebAds trekt zich terug van het operationele toneel bij zijn bedrijf.
Directeur en oprichter Tjeerd Kooij van online reclamenetwerk WebAds trekt zich terug van het operationele toneel bij zijn bedrijf.
Media-exploitant WebAds maakt een einde aan de discussie over ‘waste’, niet zichtbaar uitgeserveerde banners, in zijn netwerk. Het bedrijf gaat de zichtbaarheid van alle uitingen garanderen.
Openbaar vervoer-site 9292 Reisinformatie gaat in zee met WebAds. De dienstverlener gaat actief de advertentieruimte op de website verkopen en voor de verschillende apps van 9292. Daarnaast leidt WebAds...
WebAds is het eerste netwerk dat de vijf nieuwe IAB-reclameformaten voor mobiel adverteren introduceert. Drie van de vijf formaten zijn gericht op tablets.
Het Amsterdamse WebAds gaat de online display en rich media advertentieverkoop voor Eredivisie Live verzorgen. In combinatie met VI en Voetbal.nl biedt WebAds hiermee het grootste voetbalnetwerk van Nederland...
De online exploitanten WebAds en Ad.factor gaan nieuwe, 'rijkere' bannervormen inzetten. Technologiebedrijf MM1X besloot vorige maand ook deze richting in te slaan.
Online advertentiebureau Webads brengt het gemiddelde brutotarief voor internetreclame met 5 à 10 procent omlaag. Die correctie is het gevolg van een heroverweging van de waarde van de sites...
WebAds heeft een Europees hoofdkantoor opgericht om van daar uit meerdere kantoren in Europa te openen. Binnen drie jaar moet de jaarlijkse Europese omzet uitkomen op 50 miljoen euro.
WebAds heeft een kantoor in Madrid geopend om de markt in Spanje te veroveren. Het nieuwe kantoor moet een betere Europese dekking garanderen. Naast kantoren in Nederland, het...
De full banner is niet alleen weinig effectief, maar er is ook steeds minder interesse voor. "Daar ligt inderdaad een causaal verband", aldus Tjeerd Kooij, Managing Partner WebAds. Zijn...
Mediabureaus en adverteerders moeten beter nadenken over welk soort reclame-uiting ze waar laten publiceren. Er blijken, uit WebAds-onderzoek, namelijk per sitesoort grote verschillen te zijn in de zichtbaarheid van...
Effectiviteit van online marketingcampagnes
In deze interactieve sessie zal de marketeer ervaren dat online marketingcampagnes effectief en efficiënt zijn, zodat uiteindelijk de marketingdoelstellingen nog...