B2B Digital

Forse online groei zet Koninklijke Ahrend op scherp

minutes
Rob Keulemans Royal Ahrend

Met de komst van COVID-19 veranderde de wereld – en daarbij hoe we met elkaar samenwerken – drastisch. Een goed en ergonomisch ingerichte werkplek werd in korte tijd net zo belangrijk als op kantoor voorheen. Er ontstond in rap tempo een geheel nieuwe vraag: het faciliteren van thuiswerkplekken. In deze video hoor je hoe digitale wendbaarheid het hoofdingrediënt werd voor de forse online groei van Koninklijke Ahrend in 2020. Die wendbaarheid vraagt en vroeg continu verbetering en vernieuwing. Benieuwd naar welke keuzes zij hebben gemaakt? Push the button & find out!

 

Rob Keulemans

Rob Keulemans

Royal Ahrend

Rob heeft voor Ahrend lang gewerkt bij Leaseplan. Binnen Leaseplan verschillende functies gehad en als laatste functie verantwoordelijk voor digitale transformatie. Daarvoor verantwoordelijk voor de start-up, tijdens de financiële crisis 2009, van een consumenten spaarbank LeasePlan bank. Van een B2B autoleasebedrijf naar een consumentenbank.

Bij Ahrend is hij verantwoordelijk voor digitale transformatie, business development en sustainability. Sinds een jaar actief met de B2B2C propositie als gevolg van thuiswerken.