B2B Digital

Hoe kun je succesvol zijn met B2B e-commerce?

minutes
Merel Roest ISM eCompanySander Berlinski ISM eCompany

In deze sessie behandelen Merel Roest en Sander Berlinski de essentiële onderdelen om succesvol te zijn met B2B e-commerce. Je leert hoe jouw organisatie met B2B e-commerce haar omzet kan verhogen, een efficiëntieslag kan maken in het verkoopproces, draagvlak kan creëren onder medewerkers, klanten en resellers en de klantervaring kan verbeteren.

B2B e-commerce is belangrijker dan ooit, want zakelijke klanten willen steeds vaker online zelfredzaam zijn. In hun dagelijks leven zijn zij ook consumenten en verwachten zakelijk hetzelfde bestelgemak. Om als B2B organisatie te kunnen groeien is het daarom essentieel om klanten online een goede ervaring te bieden. Bijvoorbeeld door bepaalde drempels weg te nemen en bestellen zo makkelijk mogelijk te maken. Om dit te bereiken is het belangrijk dat je de klant goed begrijpt en je organisatie hier goed op ingericht.

Merel Roest

Merel Roest

ISM eCompany

Merel Roest is E-commerce Sales Consultant  bij ISM eCompany. Met een passie voor e-commerce helpt zij B2B en B2C organisaties met hun e-commerce succes. In haar rol houdt zij zich voornamelijk bezig met organisaties die een nieuwe webshop nodig hebben op Magento of Shopware of die een PIM-systeem willen implementeren.

Sander Berlinski

Sander Berlinski

ISM eCompany

Sander Berlinski is Team Lead Strategy bij fullservice digital commerce bureau ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers, merkfabrikanten en groothandels met het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en succesvolle digitale transformaties.

Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.