Digital Marketing

Digital marketing transformation

minutes
Roos Bulder Nestlé

Moeten we nog steeds spreken over digital marketing of zou iedere marketeer een digital marketeer moeten zijn? We krijgen steeds meer data en tools maar wat werkt voor jouw merk het beste? Wat wil je consument, laat die nog altijd centraal staan dan volgen de middelen en dus ook de digital tools vanzelf. Ik neem je graag mee in de digitale transformatie die Nestlé momenteel ondergaat, hoe kunnen we ervoor zorgen dat we voorop blijven lopen als het gaat om (digital) marketing.

 

Roos Bulder

Roos Bulder

Nestlé

Roos Bulder is verantwoordelijk voor de marketing communicatie van de coffee business bij Nestlé. Binnen haar rol is ze verantwoordelijk voor de merk strategie van de merken Nescafé, Nescafé Dolce Gusto en Starbucks. Hieronder valt de campagne ontwikkeling en uitvoering van de betreffende merken en het aansturen van de bureaus. Ze heeft deze rol twee jaar geleden opgezet om een (digitale) transformatie door te voeren en deze merken sneller te laten groeien in de Nederlandse markt. Daarnaast is ze project lead voor de transformatie van de marketing discipline bij Nestlé. Ze is ruim tien jaar actief binnen marketing, voordat ze bij Nestlé aan de slag ging is Roos werkzaam geweest bij L’Oréal, Danone en Samsung.