Digital Marketing

Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

minutes
Alain van den Donk ISM eCompany

Gelaagde campagnes zorgen dat jouw advertenties op social media maximale impact maken in alle fases van de klantreis. Door lagen aan te brengen in de campagnes kun je met herkenning en herhaling de houding van jouw doelgroep veranderen en hen overtuigen om een aankoop te doen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden vertelt ISM’er Alain van den Donk hoe je direct meer resultaat behaalt met jouw socialmediacampagnes.

Alain van den Donk

Alain van den Donk

ISM eCompany

Alain van den Donk is Team Lead Social Advertising bij ISM eCompany. Zo’n vijf jaar geleden ontdekte hij zijn passie voor Facebook advertising en sindsdien heeft hij zijn social media campagnestrategie over de jaren heen geperfectioneerd. Met zogeheten gelaagde campagnes maakt hij impact in alle fases van de klantreis, van het eerste contactmoment tot ná de aankoop. Met zijn team werkt hij voor klanten zoals Van den Assem, XD Design en Proforto.