Digital Marketing

Omnichannel brand strategy bouwen in pandemische tijden

minutes
Nicole Babay Intertoys

Een gesprek met Nicole over een aantal interessante onderwerpen die een rol spelen in het dagelijkse leven van marketing professionals. Wij gaan het hebben over on- en offline brand strategy, social media, loyalty, fysieke retail en brand awareness. En natuurlijk ook over de pandemische tijden waarin wij nu nog leven.

Nicole Babay

Nicole Babay

Intertoys

De afgelopen 20 jaar is Nicole actief geweest in marketing, media en sales bij diverse bedrijven als Sanoma (Marketing Manager van tijdschriften Yes en Beaumonde), Thomas Cook (Joint Promotions & E-commerce manager), RAI Amsterdam (Group Director Women Events, Huishoudbeurs & Negenmaandenbeurs) en LiveCommunity (Director Digital Events). Sinds 1 juli dit jaar is zij Head of Marketing bij de enige echte speelgoedspecialist Intertoys. Haar werk-passie ligt op het snijvlak van online en offline marketing. Precies daar waar het elkaar aanvult en versterkt. Zij heeft ervaring in digitale transities in de vorm van online events, community building, apps en loyalty programma’s waarbij de klantreis altijd centraal staat. Haar missie is om het mooie merk Intertoys nog verder in te kleuren en te laten bloeien tot een zogeheten “Lovebrand”.