Digital Marketing

The Meatless Farm: nieuwe en bestaande klanten inspireren door middel van digital marketing

minutes
Eric Smeding The Meatless Farm

Bij Meatless Farm zijn we een zoektocht gestart om een wereldwijd nieuw voedselsysteem vorm te geven door de natuur te koesteren en plantaardig voedsel te democratiseren. We zijn niet anti-vlees of pro-veganistisch, we willen liever kleine veranderingen aanbrengen in de manier waarop mensen koken en hun dagelijkse maaltijden consumeren. Met onze digitale communicatie en interactie willen we mensen inspireren om minder vlees te eten zonder in te boeten op smaak. In deze Digital Marketing Collection ga ik dieper in op onze dagelijkse digitale marketingaanpak en geef ik een visie op het verkennen van nieuwe bedrijfsmodellen, waaronder direct to consumer (D2C).

Eric Smeding

Eric Smeding

The Meatless Farm

Eric Smeding is within The Meatless Farm responsible for the strategy development and execution in over 11 countries. In the last 17 years he has gained experience in multiple industries and has worked in both scale-up and corporate environments. Within the last years he’s seen an acceleration in large companies using digital to practice agility and building new routes to market where most fail to reach success.