E-commerce Platforms

Oh’Green en ContentServ: Hoe neem je de eerste stappen bij een PIM-implementatie?

minutes
Loesje de Vriese Oh'GreenSven Stolk Contentserv

Hoe heeft Oh’Green, retailer op het gebied van tuinieren, tuinmeubelen en woondecoratie, met behulp van ContentServ hun digitale transformatie vleugels kunnen geven? Het Belgische Oh’Green is ontstaan uit een samenvoeging van verschillende tuincentra. Met een assortiment van 40.000 verschillende producten, aangeboden via fysieke en online kanalen, koos het bedrijf voor een omnichannel strategie en maakt daarbij gebruik van Contentserv’s PIM-DAM oplossing. De verwachting is dat de online verkoop hierdoor aanzienlijk zal stijgen. In deze video delen Sven Stolk van ContentServ en Loesje de Vriese van Oh’Green hun lessen en mijlpalen in deze digitale transformatie.

Loesje de Vriese

Loesje de Vriese

Oh'Green

Senior Marketing & Communicatie specialist met lange ervaring in de telecom & technologie sector en in de retail & mode industrie. Vaardig in Leiderschap, Marketing Management, Media & Communicatie, PR, Retail, Trade marketing, Events en Teamwork. All round marketeer en sterk voorstander van 360° campagnes.

Sven Stolk

Sven Stolk

Contentserv

Ervaren Accountmanager met een sterke affiniteit voor Technologie, Software en IT. Vanuit mijn huidige rol binnen Contentserv alsmede mijn verleden bij Informatica, GitHub en Salesforce heb ik vele klanten van dichtbij meegemaakt en geleerd wat voor hun belangrijk is om competitief en relevant te blijven in de hedendaagse tijd. Ik ben ik een gedreven teamspeler die graag met de klant op zoek gaat naar een mogelijke oplossing voor hun uitdagingen.