E-commerce Platforms

PIM als verbinder in een internationaal complexe organisatie, de case Hendi

minutes
Maarten van Dijk XSARUSJeffry Wiesnekker Hendi

Kun je meer dan 4.000 eigen ontwikkelde producten verkopen in 7 landen, in 19 talen, met in ieder land eigen systemen? Internationaal producent, leverancier en distributeur van keukengereedschap, apparatuur en horecabenodigdheden Hendi lukte het met PIM.

In deze video bespreken Maarten van Dijk en Jeffry Wiesnekker hoe deze internationale complexe organisatie een enorme efficiencyslag wist te realiseren. Met als resultaat altijd en overal controle over de kwaliteit van productdata en een snellere time-to-market. Een must see video voor marketingstrategen en e-commerce managers van grotere bedrijven, die internationaal (willen gaan) verkopen.

Maarten van Dijk

Maarten van Dijk

XSARUS

Maarten van Dijk is senior PIM-consultant bij XSARUS. Hij duikt graag in het assortiment van de retailers en merken waarmee hij samenwerkt. Op zoek naar welke eigenschappen een product uniek maken. Dankzij zijn technische achtergrond, weet hij exact in welk systeem bepaalde productinformatie thuishoort en hoe de juiste content, op het juiste moment, de juiste persoon bereikt. Samen met 75 experts zet hij zich in voor klanten als Hendi, Score en CHASIN’.

Jeffry Wiesnekker

Jeffry Wiesnekker

Hendi

Jeffry Wiesnekker is verantwoordelijk voor de Marketing en Communicatie binnen Hendi. Hij begeleidde onder andere de implementatie van het nieuwe PIM-pakket: van oriëntatie en pakket- en partnerkeuze tot adoptie binnen de complexe internationale organisatie.