BRINGING FASHION FWD
UNTIL WE ARE CLIMATE POSITIVE, FAIR FOR ALL AND CIRCULAR BY DESIGN
Bij Bestseller willen wij een belangrijke rol spelen bij het overwinnen van de grootste uitdagingen op het gebied van duurzaamheid. Wij zien duurzaamheid ook als een voorwaarde voor blijvend zakelijk succes. Om zo snel mogelijk zo duurzaam mogelijk te worden, is het noodzakelijk om te investeren en te innoveren. Ons doel is: duurzaam creƫren, engageren, produceren en leveren.
Binnen elk van deze gebieden hebben we doelstellingen voor de korte en middellange termijn vastgesteld die we tegen 2025 moeten bereiken. We hebben onze strategie onderverdeeld in vier aandachtsgebieden. Vanwege de holistische en veelzijdige ambities doorkruist een aantal belangrijke thema’s onze hele aanpak. Ons succes op de lange termijn zal bijvoorbeeld worden bepaald door ons vermogen om de transparantie en traceerbaarheid van onze producten en materialen te vergroten, onze manier van werken te digitaliseren, ons klimaat te behouden, onze mensen te motiveren en te ondersteunen, de samenwerking en innovatie binnen onze branche te stimuleren. Deze thema’s vormen dan ook de basis van onze hele strategie.
In deze sessie gaan wij daarover vertellen.