Conversion

Programma

Culture of experimentation: iedereen heeft het erover, wil het graag, zegt dat hij het al doet, twijfelt of hij er wel goed in is, en alleen de enkelen die het al echt doen weten hoe enerverend het is, en hoeveel er nog te experimenteren valt.

Op Emerce Conversion hoor je welke stappen je op bedrijfs-, technisch en menselijk vlak moet nemen om te groeien naar een volwassen en echt succesvolle ‘culture of experimentation’.

Je gaat naar huis met de laatste conversie-optimalisatie insights en concrete tips over persuasive copywriting. Daarnaast hoor je hoe je CRO organiseert binnen je team en leer je meer over de nieuwste ontwikkelingen zoals AI, voice en hyperpersonalisatie.

Check snel het hele programma!

Zalen
Grote Zaal
IJzaal
Studio
Workspace
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Grote Zaal
09:30
09:30The Return on Optimization and the Cost of InactionIIH Nordic A/SSteen Rasmussen
10:05
10:05Een eigen usabilitylab voor 0 euroAllianzStefan van Ballegooie
10:40
10:40Hoe zet je een top CRO-programma op?ClickValueDavid Beentjes
11:10
11:10Koffiepauze
11:40
11:4010 tips om de ROI van je CRO programma te verhogenOnline DialogueTom van den Berg
12:15
12:15Book now! Copy that convertsBooking.comJade Goldsmith
12:45
12:45Lunch
13:45
13:45Hoe overleven in het tijdperk van AI, voice & hyper-personalizationAGConsultKarl Gilis
14:20
14:20CRO bij de grootste HR dienstverlenerRandstad Groep NederlandCynthia Karamat
14:55
14:55CRO met impact! Nobody said it would be easyLeasePlan DigitalMichiel Jansen
16:05
16:05Van 1 CRO held naar continu experimenteren door iedereenINGKevin Anderson
16:35
16:35Validation in every Organization – why you fail and others succeedExpertBart Schutz
17:00
17:00Borrel
IJzaal
10:05
10:05Conversiegerichte copywriting voor dienstverleningHardcopyDavid Brinks
10:40
10:405 eyeopeners die jouw organisatie structureel meer ROI opleverenTraffic Builders | Digital Marketing IntelligenceShirley van Haalem
11:10
11:10Koffiepauze
11:40
11:40Haal meer rendement uit je conversie-optimalisatieprogramma: concrete voorbeelden en tips!ISM eCompanyWouter Wensing
12:45
12:45Lunch
14:20
14:20Personaliseren kun je Leren!Centraal BeheerRuben Teunissen
14:55
14:55Geloof me, ik voel het aan mijn DataProgress SitefinityBob Bogaard
17:00
17:00Borrel
Studio
10:05
10:05Superwinkel.nl: één groot experiment!Superwinkel.nl Maikel Robben
10:40
10:40Hoe high-performing conversieteams zich onderscheiden van de restOptimizelyHazjier Pourkhalkhali
11:10
11:10Koffiepauze
12:45
12:45Lunch
14:20
14:20Kijken, kijken, (waarom ze) niet kopen!FonQJurrien Schouten
14:55
14:55KPI-driven conversion optimization, how do you get there?HumixLonneke Spinhof
17:00
17:00Borrel
Workspace
11:10
11:10Koffiepauze
12:45
12:45Lunch
17:00
17:00Borrel