Conversion

ABN AMRO: CRO in het DNA

14:20 30 minutes presentation Grote Zaal
Ada Jong ABN AMRO

CRO zit tegenwoordig in het DNA van ABN AMRO. Optimalisatiespecialisten zijn dagelijks bezig met het verbeteren van de digitale ervaring op mobiel, desktop en app(s). Ada deelt de highlights en learnings uit de ca. 900 A/B(/+) tests die tot op heden zijn uitgevoerd. Daar waar het digitale kanaal het beste wordt gewaardeerd door ABN AMRO klanten, doen de teams van Ada er alles aan ze daar nóg beter te bedienen: over hoe je NPS en call intentie aan elkaar knoopt.

Ada Jong

Ada Jong

ABN AMRO

Na jaren aan bureauzijde te hebben gewerkt, heeft Ada alweer 2 jaar geleden de overstap gemaakt naar ABN AMRO. Daar is ze als directeur e-commerce o.a. verantwoordelijk voor klantsegmenten, maar ook de marketing van de Mobiel Bankieren App, Tikkie en Grip.
In haar teams zitten conversiespecialisten die dagelijks bezig zijn het high volume verkeer in het digitale kanaal te optimaliseren en – samen met de rest van de agile e-commerce teams – klanten te helpen de draai naar digitaal te maken.
De definitie van conversie is bij ABN AMRO klanttevredenheid. Met een gebruiksaantal van bv. 70 mio per maand in de Mobiel Bankieren App is het belangrijk dat de klanten van ABN AMRO nóg beter in het digitale kanaal worden geserviced.

Gelijktijdige sessies