Conversion

Roundtables: de Expert sessies

10:05 65 minutes workshop Workspace
Theo van der Zee MonitorMoreBram van Asseldonk ActifyThomas Bachet Achmea VitaliteitThomas van Essen SOLVRuben Teunissen Centraal BeheerTim Zuidgeest ST&T Research

Kickstart je ochtend interactief.
Stel jouw dringende vragen en doe direct kennis op van de experts!

Table 1: Theo van der Zee – A/B testen

Table 2: Bram van Asseldonk en Thomas Bachet – Lean Conversion Playbook

Table 3: Thomas van Essen – Wat doet GDPR met jouw conversie?

Table 4: Ruben Teunissen – Personalisatie

Table 5: Tim Zuidgeest – Neuromarketing

Theo van der Zee

Theo van der Zee

MonitorMore

Theo van der Zee helpt conversie experts, digital agencies en organisaties tijd en geld besparen door websites stevig onder de loep te nemen. Tevens is hij psycholoog, veelgevraagd spreker en brengt hij graag tijd door aan het strand.

Stel je vragen over A/B testen aan Theo. Zit je vast in een traject, wil je sparren over de nieuwste methodieken of ben je gewoon benieuwd hoe iemand anders jouw site en/of testen zou beoordelen? Schuif deze ochtend dan aan bij Theo.

Bram van Asseldonk

Bram van Asseldonk

Actify

Bram heeft 20 jaar ervaring in verschillende online rollen. Nu werkt hij bij Actify, een corporate startup van Achmea en heeft de laatste jaren geleerd hoe je buzzwoorden zoals fail fast, growth hacking en lean startup ook echt in de praktijk kunt toepassen.

Wat kun jij leren van een lean startup? Bram heeft er voor gezorgd dat de startup Actify – een onderdeel van Zilveren Kruis – in drie jaar tijd werd verbetert met veel nieuwe conversie frameworks en technieken. Allen even toepasbaar voor kleine maar ook grote organisaties. Bram deelt zijn kennis, aan de hand van een case. Hij vertelt over de conversie strategie voor Actify, en hij staat open voor al je vragen.

Thomas Bachet

Thomas Bachet

Achmea Vitaliteit

Thomas Bachet omschrijft zichzelf als een business innovator. Hij ziet overal nieuwe kansen die resulteren in bedrijfsgroei. Zijn nieuwsgierige karakter maakt hem bewust van de technologieën van vandaag en morgen, maar ook van consumententrends, -behoeften en -gedrag. Thomas combineert deze inzichten graag en zet zijn kennis in tijdens de ontwikkeling van nieuwe bedrijfsstrategieën, concepten, producten of diensten.

Wat kun jij leren van een lean startup? Schuif bij hem aan tafel en stel al je vragen!

Thomas van Essen

Thomas van Essen

SOLV

Thomas is partner bij SOLV Advocaten en is gespecialiseerd op gebied van Privacy, IT/ICT, (international) contracts, (promotional) kansspellen en mobile services.

Wat doet GDPR met jouw conversie? Op dit moment is jouw website zo goed mogelijk geoptimaliseerd naar de wensen het gedrag van de online bezoeker. Een kleine aanpassing aan een invulformulier of de toevoeging van nieuwe meldingen rondom cookies kan de slagingskansen van je site drastisch veranderen. Thomas beantwoordt al je vragen omtrent GDPR en hoe je je website nu moet aanpassen. Samen kunnen jullie sparren over noodzaak vs conversie optimalisatie.

Ruben Teunissen

Ruben Teunissen

Centraal Beheer

Nadat Ruben Teunissen enkele jaren bij verschillende online bedrijven heeft gewerkt, begint zijn fascinatie voor data toe te nemen. In zijn huidige rol als CRO Specialist: Lead Personalisatie bij Centraal Beheer werkt hij aan een zo relevant mogelijke website voor de klant. Uiteraard speelt juist data-analyse hierin een grote rol. Na verloop van tijd merkt Ruben dat personalisatie als onderwerp steeds belangrijker wordt, daarom richt hij de website Personalisatie.nl op. In deze kennisbank vind je uiteenlopende informatie over personalisatie waaronder cases, tips & tools en events.
Een website moet aansluiten op de behoefte van de gebruiker. Ruben deelt in deze expert sessie zijn tips en tricks. Stel hem al je vragen over jouw website en hoe je deze inricht op de wensen van de gebruiker. Zo zorgen jullie er samen voor dat personalisatie de nieuwe standaard wordt van jouw organisatie.

Tim Zuidgeest

Tim Zuidgeest

ST&T Research

Tim Zuidgeest verdiept zich in de oeroude koopknoppen van het brein en schakelt deze naar krachtige (online) conversietechnieken. Tim is mede-oprichter van Studio ST&T, het marketingbureau dat wetenschappelijke inzichten omtrent ons gedrag vertaalt naar effectieve marketing. Als neuromarketing expert spreekt Tim Zuidgeest over de laatste ontwikkelingen op het gebied van conversie en sales. Twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.
Over het algemeen denken we dat we rationeel denkende mensen zijn. In de praktijk valt dit vaak tegen en blijken we veel meer irrationele beslissingen te maken dan we denken. Stel hem in deze sessie al je vragen. Hoe bepaal je de juiste prijs voor jouw product? Hoe zorg je er voor dat jou ads de doelstelling bereiken? Werkt creativiteit? Hoe kun je online koopgedrag beïnvloeden? Of laat hem een pagina zien van je website, wat ontbreekt er nu nog? Kortom: krijg de tips en tricks waarmee je morgen aan de slag kunt.

Gelijktijdige sessies