Conversion

Hoe overleven in het tijdperk van AI, voice & hyper-personalization

13:45 30 minutes presentation Grote Zaal
Karl Gilis AGConsult

52% van de Fortune 500 bedrijven uit het jaar 2000 bestaat niet meer. Door de digitale disruptie zal de komende 10 jaar nog eens 40% verdwijnen.

Technologie verandert sneller dan ooit en heeft een grote impact op hoe bedrijven communiceren met klanten en zaken doen.

Hoe kan je in dit nieuwe tijdperk de harten van klanten veroveren? En ervoor zorgen dat jij wel blijft bestaan? Na 18 jaar vol successen en mislukkingen denkt Karl dat hij het antwoord heeft op die vraag.

Karl Gilis

Karl Gilis

AGConsult

Volgens PPC Hero is Karl de 3de meest invloedrijke CRO-expert ter wereld. Karl is de G in AGConsult, een Belgisch usability- en cro-agency. AGConsult versnelt sinds 2001 de groei van organisaties door hun klanten centraal te zetten. Altijd gebaseerd op onderzoek & feiten.

Karl is docent aan verschillende universiteiten en hogescholen, spreekt wereldwijd op conferenties en werkt voor merken als Carglass, Tui en Yoast.

Hij is ook gekend als de UX comedian, maar op Emerce Conversion 2019 zal hij bloedserieus zijn.