Conversion

KPI-gedreven conversieoptimalisatie, hoe ga je hier (eindelijk) mee aan de slag?

14:55 30 minutes presentation Studio
Lonneke Spinhof Humix

Hoe zorg je ervoor dat alle metrics en inzichten die je verzamelt, waarde beginnen te creëren voor je business en je helpen om te blijven verbeteren? Door middel van een measurement framework gebaseerd op je online doelstellingen zetten we je ambities om in realiteit.

Gebruikmakend van praktische voorbeelden zal Lonneke uitleggen hoe je je online KPI’s vertaalt naar concrete verbeteringen voor je website en/of digitale communicatiekanalen.

Lonneke Spinhof

Lonneke Spinhof

Humix

Lonneke is altijd gefascineerd geweest door de manier waarop mensen interageren met producten en hun interfaces. “De beste producten worden zonder nadenken gebruikt en verbeteren het leven van de gebruiker.” Lonneke is ervan overtuigd dat de combinatie van user centered denken en data gedreven experimenten de beste inzichten geven op basis waarvan betere resultaten gehaald kunnen worden voor zowel de gebruiker als de business. Lonneke heeft Humix opgericht vanuit deze fascinatie, momenteel leidt ze een multidisciplinair team van webanalisten, conversiespecialisten en UX’ers.

Gelijktijdige sessies