Conversion

Make it happen! Conversie optimalisatie in de grootste webshop van Nederland en België

10:40 30 minutes presentation Grote Zaal
Melle Moorman Bol.com

Melle Moorman duikt met jou in de wereld van conversie optimalisatie binnen bol.com. Een kijkje in de keuken bij een bedrijfscultuur die tot in de aderen voeding geeft aan (het bedrijven van) CRO. Hij laat zien hoe hij persuasion design en continue A/B-testen inzet om de grootste webshop van Nederland en België iedere dag een beetje beter te maken. Maar geeft ook een inkijk in de wisselwerking tussen significantie en learnings. Kortom, Melle gaat het hebben over kansen, uitdagingen en verwondering in hét innovatiehart van bol.com.

Melle Moorman

Melle Moorman

Bol.com

Melle Moorman wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken. Als CRO & UX Analyst is hij dagelijks bezig om de klanttevredenheid en conversie van Bol.com te optimaliseren. Volgens eigen zeggen zijn UX, usability & CRO zijn tweede natuur. Hij krijgt energie van persuasion design, continue A/B-testen en fact based optimalisatie.

Gelijktijdige sessies