Conversion

CRO met impact! Nobody said it would be easy

14:55 30 minutes presentation Grote Zaal
Michiel Jansen LeasePlan Digital

Te veel conversiespecialisten nemen het product en de waardepropositie als gegeven. Beperken zich tot het testen van knoppen, tekstjes, persuasieve zinnetjes en plaatjes.

Zonde, want e-commerce draait eerst om product, prijs, reputatie, service. De grote dingen! Die vaak bepaald worden door collega’s die genoegen nemen met een marktonderzoek of wat de concurrent doet. Hoe vergroot je de impact van CRO?! Tijd voor praktijkvoorbeelden en een Call to ACTION!

Michiel Jansen

Michiel Jansen

LeasePlan Digital

Michiel is Global CRO Lead in het Global Digital Marketing Team van LeasePlan. Sinds 2011 werkt Michiel op het gebied van conversieoptimalisatie. Meestal als interim-‘meewerkend voorman’ van multidisciplinaire teams die websites optimaliseren. Michiel geniet ervan om echt het verschil te maken voor een website of product. Hij wordt blij van verbeteringen doorvoeren die zowel voor bedrijf als klant meer opleveren, een goede sfeer en een ontspannen team. En last but not least: een product dat echt toegevoegde waarde biedt.

Gelijktijdige sessies