Internationale Top Keynotes 2017

Interactive Artisan

Angie Schottmuller

Growth Avengers: Uniting IT & Marketing Teams to Kicka$$

Effective Experiments

Manuel da Costa

The Three Pillars of running a successful optimization programme in your company

Dit waren de sprekers van Emerce Conversion 2017

Interactive Artisan

Angie Schottmuller

Growth Avengers: Uniting IT & Marketing Teams to Kicka$$

Effective Experiments

Manuel da Costa

The Three Pillars of running a successful optimization programme in your company

Google

Bas Jansen

Google

Karen Carbonez

Bol.com

Denise Visser-Koot

Iedereen een A/B Tester?!

Rockboost

Chris Out

Round Table Workshop: Hoe haal je het maximale uit je groeiteam?

Euroflorist

Guido Jansen

Case: How Euroflorist is preparing for Artificial Intelligence: changes to our optimization strategies.

Travix International

Benjamin Groenewoud

CRO to the next level: een case study over de groei van CRO binnen Travix

EyeOpen.nl

Olivier Tardieu

Case Study: Growth Hacking & Conversie optimalisatie

Telfort

Neeltje de Windt

Round Table: Digital Excellence & Conversieoptimalisatie als continue proces

Telfort

Remco de Vries

Round Table: Digital Excellence & Conversieoptimalisatie als continue proces

Hello Print

Hans Scheffer

Round Table Workshop: Hoe haal je het maximale uit je groeiteam?

Lucardi Juwelier

Theo Koomen

Datagedreven conversie-optimalisatie bij Lucardi: Aanpak, learnings en resultaten

Lucardi Juwelier

Elles van Leeuwen

Datagedreven conversie-optimalisatie bij Lucardi: Aanpak, learnings en resultaten

Braingineers

Roderick Reichenbach

Next-generation usability onderzoek: breinmeting voor exponentiele klantbeleving en conversie

Optimizely

Hazjier Pourkhalkhali

World Class Optimization: Benchmarking 1,000+ Testing Programs

Usabilla

Florian Gendrault

User Feedback improves your hypotheses, A/B tests and results

Usabilla

Tjeerd van der Putten

User Feedback improves your hypotheses, A/B tests and results

AB Tasty

Julien Crochet

The impact of algorithms on the future of your CRO strategy

ClickValue

Timo Stegeman (via Netprofiler)

Eerst mikken en dan schieten: met vooronderzoek meer rendement uit A/B-testen

ClickValue

Daniel Markus (via Netprofiler)

Eerst mikken en dan schieten: met vooronderzoek meer rendement uit A/B-testen

RTB House

Cyril Westerhof

Deep Learning: een volgende stap in Machine Learning

onlinebeinvloeden.nl

Martin van Kranenburg

Dagvoorzitter

Booming

Joey Fieggen

Moderator